FAQ (συχνεσ ερωτησεισ)

Μήπως η απάντηση που ζητάς βρίσκεται εδώ; Ρίξε μια ματιά στις FAQ 🙂

Ποιες είναι οι χρεώσεις και οι χρόνοι αποστολής;

Η αποστολή στον χώρο του παραλήπτη χρεώνεται ανάλογα με την περιοχή όπου βρίσκεται. Για αγορές άνω των 30€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ/ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ:
Για αγορές εντός Ελλάδος και Βουλγαρίας, το κόστος αποστολής ξεκινά από 3,5€ με χρόνο παράδοσης 2-4 ημέρες εντός Αττικής ή Σόφιας, 3-5 ημέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα και Βουλγαρία. Το κόστος αυτό μπορεί να αυξηθεί αναλόγως του βάρους του δέματος. Οι αποστολές γίνονται μέσω ΕΛΤΑ (για Ελλάδα) και Bulgarian Post (για Βουλγαρία) παραδίδονται στον χώρο σας Δευτέρα έως Παρασκευή. Όλες οι αποστολές διαθέτουν μοναδικό κωδικό ιχνηλάτησης, τον οποίο ο πελάτης λαμβάνει μέσω email μαζί με τον σύνδεσμο παρακολούθησης της αποστολής.

Για αγορές άνω των 30€, η αποστολή προσφέρεται δωρεάν μέσω απλού ταχυδρομείου με κωδικό ιχνηλάτησης για την παρακολούθηση της αποστολής.

Υπάρχει επίσης η επιλογή αποστολής με ΕΛΤΑ Courier με χρόνο παράδοσης 1-2 ημέρες και κόστος που ξεκινά από 7€. Σε κάθε περίπτωση πριν την πληρωμή ενημερώνεστε για το κόστος της αποστολής.

ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ/ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ:
Σε αυτήν την περίπτωση, το κόστος αποστολής ξεκινά από 7,5€ με χρόνο παράδοσης 7-10 μέρες για Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Το κόστος αυτό μπορεί να αυξηθεί αναλόγως του βάρους του δέματος. Σε κάθε περίπτωση, πριν την πληρωμή ενημερώνεστε για το κόστος της αποστολής. Οι αποστολές γίνονται μέσω ΕΛΤΑ (για Ελλάδα) και Bulgarian Post (για Βουλγαρία) παραδίδονται στον χώρο σας Δευτέρα έως Παρασκευή. Όλες οι αποστολές διαθέτουν μοναδικό κωδικό ιχνηλάτησης, τον οποίο ο πελάτης λαμβάνει μέσω email μαζί με τον σύνδεσμο παρακολούθησης της αποστολής.

Για αγορές άνω των 100€, η αποστολή προσφέρεται δωρεάν μέσω απλού ταχυδρομείου με κωδικό ιχνηλάτησης για την παρακολούθηση της αποστολής.

Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει, τι κάνω;

Αν έχει περάσει το προαναφερθέν χρονικό διάστημα και η παραγγελία σου δεν έχει φτάσει ακόμη, μπορείς απλώς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο email μας hello[a]mystationery.gr. Με τον κωδικό της παραγγελίας σου και τα στοιχεία σου, θα μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε άμεσα. 

Σε κάθε περίπτωση, όταν η παραγγελία αποστέλλεται κάθε παραλήπτης λαμβάνει έναν μοναδικό κωδικό αποστολής καθώς και τον σύνδεσμο στην ταχυδρομική υπηρεσία απ’ όπου μπορεί ανά πάσα στιγμή να παρακολουθεί την πορεία της αποστολής.

Ποιες μέθοδοι πληρωμής γίνονται δεκτές;

Όλες οι πληρωμές γίνονται σε ασφαλές περιβάλλον PayPal και Stripe. Γίνονται δεκτές πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, και American Express.

Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές μου στο παρόν e-shop;

Το My Stationery διαθέτει πιστοποιητικό ασφαλείας (SSL) που εξασφαλίζει την κρυπτογράφηση των προσωπικών σας δεδομένων. Για να μάθεις περισσότερα για την πολιτική απορρήτου και προσωπικών δεδομένων μπορείς να ανατρέξεις στην αντίστοιχη σελίδα, εδώ. 

Όλες οι πληρωμές γίνονται σε ασφαλές περιβάλλον Paypal και Stripe -διεθνώς αναγνωρισμένες εταιρείες με υψηλή απόδοση και συστήματα ασφαλείας για τους χρήστες.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να επιστρέψω την παραγγελία μου;

ΑΚΥΡΩΣΗ:
Ακυρώσεις παραγγελιών γίνονται δεκτές εντός 24ωρών από τη στιγμή της παραγγελίας. Εφόσον ισχύει αυτή η χρονική προθεσμία μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο hello[a]mystationery.gr με θέμα “ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” και τον κωδικό της παραγγελίας σου. Γράψε μας τα στοιχεία σου και τον λόγο ακύρωσης και εμείς θα προχωρήσουμε στις ανάλογες ενέργειες.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ:
Επιστροφές προϊόντων δε γίνονται δεκτές κατά κανόνα. Υπό συγκεκριμένες, όμως, προϋποθέσεις μπορούμε να εξετάσουμε το ζήτημα και να προχωρήσουμε σε ανάλογη ενέργεια. Επικοινώνησε μαζί μας στο email μας hello[a]mystationery.gr και θα φροντίσουμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου.

Σε κάθε περίπτωση διάβασε σχετικά και τους Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης.

Τι είναι η Wishlist ή Αγαπημένα;

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα εικονικό καλάθι αγορών όπου μπορείς να προσθέσεις προϊόντα που σου αρέσουν και ίσως αποφασίσεις να αγοράσεις αργότερα ή είναι αγαπημένα σου και θέλεις να τα προμηθευτείς ξανά στο μέλλον. Δε χρεώνεσαι γι’ αυτά, παρά μόνο όταν τα προσθέσεις στο καλάθι των αγορών σου.

Send us an email